Loading

Carlsberg Danmark A/S

Foto/Video, Grafisk design, Social media, Web

 

Vi har udarbejdet en Style Integration Guide til Carlsberg. Den mere end 30 sider lange guide sikrer, at konsulenter på tværs af landet har et fælles udgangspunkt for, hvordan cafeer, barer og restaurationer brandes med Carlsbergs visuelle brand elementer og POS materialer.

Gæsteøllen er en abonnementsordning, hvor restaurationer hver 3. måned modtager nye specialølsvarianter. Vi har udviklet kampagnen for 2017 indeholdende en indsalgsfolder samt POS materiale for hver af de fem specialølsvarianter i form af plakater samt bordkort.

CarlsbergSport-lk-01

 

Etablering af ny grafisk linje hos Fodboldfabrikken i Odense og København efter aftaleindgåelse mellem Carlsberg Sport og Fodboldfabrikken.

 

Klik for at se mere

 

Vi har udført det grafiske arbejde i forbindelse med produktionen af skrabelodder til Corona. Skrabelodderne anvendes i en købsbetinget Corona-aktivitet på danske barer og diskoteker, hvor deltagerne kan skrabe sig til en af fire præmier.

 

I samarbejde med Carlsberg har vi leveret A5-hæfter og A4-foldere indeholdende sortiment og priser til kæden The Old Irish Pub. Opgaven består af både dags- og aftenkort i de to formater.

Facebook event
coverbilleder

Vi har leveret Facebook event coverbilleder til Carlsbergs nattelivsaktiviteter. Aktiviteterne promoverer produkterne Tuborg, Somersby, Corona og Budweiser.

 

Websites

noah
carlsbergkonkurrence